
Śląsk awansuje w rankingu medialności
Październikowe wyliczenia przygotowane przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” pokazują awans wrocławskiego klubu w tabeli sporządzonej według ilości publikacji. Po poprzednich 5. i 4. miejscu, tym razem WKS wylądował o jedną pozycję wyżej z liczbą 1841 publikacji prasowych i 2002 internetowych. Pierwsza z tych wartości - odnosząca się do artykułów w tradycyjnych, papierowych mediach - oznacza, że w październiku to właśnie nasz klub najczęściej pojawiał się w prasie! Duża w tym oczywiście zasługa Sebastiana Mili, którego świetne występy w barwach narodowych kazały dziennikarzom zwrócić baczniejszą uwagę na wrocławski zespół.
Liderem klasyfikacji medialności nadal pozostaje Legia Warszawa. Zespół ze stolicy stał się w październiku bohaterem 1568 publikacji prasowych i 2454 internetowych. Na pozostałych miejscach w wyliczeniu znalazły się Wisła Kraków, Lech Poznań i Cracovia.
Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz wybranych portali internetowych. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 30 września 2014 - analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięli pod uwagę 812 tys. informacji.
Zobacz również
